• انجمن
  • ☺فقط برای دلتنگی هایم☺


    کاش میشدبه هراتفاقی که تو زندگیت میفته....یه♥بیخیال♥بگی وردشی.

    خبر از من داری؟
    خبر از دلتنگی های من چطور؟
    و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند
    خبرش رسیده که مرده اند؟
    هیچ سراغ دلم را میگیری؟
    کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟
    مچاله ام از دلتنگی؟
    آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم
    وجدانت راحت….
    خبرهای من به تو نمیرسد

    ___________________________________________________________
    یه روزهایی هست که دلم می خواد بیام پیشت
    بشینم و مثل روزای دور دست همو بگیریم
    ومن احساس کنم که فقط من تو زندگیت بودم
    ولی افسوس نه تو با وفا ماندی و نه من
    طاقت این خیانت بی انتهایت…
    ___________________________________________________________



    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





    دو شنبه 2 دی 1392 19:56 |- Donya -|

    ϰ-†нêmê§














































    ='تصاویر زیباسازی' href='http://avazak.ir'>قالب وبلاگ


    طراحی سایت

    .

    ابزار پرش به بالا